Kızlar bugun doktor kontrolu den geldim ilk gidişim transvajinal yolla baktılar betamı e son ölçtürdügümde 939,40 şimdi 3500 küsür bişey sat a göre 6 haftalık gözüküyorum ama ultrason da 5+3 göründü keseyi ve bebeğimi gördüm şükür 🙏🤗 kese boyutu 7mm çıktı normalmi kalp atışı şuan yok yani var yok demediler aslında 8 haftaya randevu verdiler ozaman gideceğim