Kızlar bugün doktora gittim. Sabahtan beri hafif ağrım vardı, doktor çatıma baktı açıklığı söylemedi ama gelmeye meyilli biraz dedi. Karnım çok sertleşmiş. Nst’de de 10 dkda 1 100’e kadar çıkan ağrım gözüküyor. Sizce 1-2 güne doğar mı cidden doktor öyle söyledi ama inanamadım