Bizde 38+1 olduk bugün. Doktor kontrolümüz var bir kaç saat sonra. Dünden beri gelip giden bel-kasık ağrılarım oldu ama nişan vs. gelmedi henüz.Sanırım haftasını doldurmadan gelmeyecek bizim kız.Doktorumuz çatı muayenesi yapmıyor.Doğum başladığında bebeğin başı ve açıklığın beraber değerlendirilmesi gerektiğini söyledi.Öyle bekliyoruz,günler geçmiyor.Geceler hele uykusuzluktan hiç gecmiyor.