Arkadaslar ben 15. Haftanin icindeyim. Size annatamam kac gundur gecmeyen basagrisi ve siskinlikten ölücem. Goguslerimdeki damarlar yemyesil. Kalcalarima kadar kaya gibiyim. Cok su iciyorum tuzu ekmiyorum. Ustune birde 2 gundur gecmeyen bi basagrisi cekiyorum. Parol iciyorum gunde 1 tane. Kahve iciyorum 1 tane. Hic bi degisiklik yok. Uyursam kalkinca daha da kotu oluyorum. Bu hafta neden bole oldu ben artik rahatlarim diyordum 😐😐😣