kızlar merhabalar hayırlı Ramazanlar. Benim size bir sorum olacaktı bebeğimin karın çevresinde gelişim geriliği varmış. Önce 6 gündü şimdi ise 2 haftaya çıkmış bu ara ve Pazartesi tekrar çağırdı doktorum. Detaylı ultrason yaptırmıştım ve sol damarda hafif bir direnç vardı doktorum da bundan kaynaklanabileceğine söyledi. Her şeyi çok iyi giderken çok iyi gelişirken nasıl oldu anlamadım. Sadece karın çevresinde var bu gelişim geriliği diğer her şeyi iyi çok şükür. Şu an 1439 grammış bebeğim 30+4 günlük hamileyim doktorum bebeğin kilosunun da az olduğunu ve yeteri kadar beslenemediğini söyledi bu durumu yaşayan oldu mu ? Neler yaptınız ? Çünkü gelişim geriliği devam ederse kontrolleri arttırıp gerekirse tamamen durursa bebeğimi alacaklarını söyledi 😭 o daha çok küçük 😭😭😭