2cocuk2kopek Mamyyy 27. Haftamdan beri var . 35. Haftama kadar nidicard ve progestan kullandim. 38+2 oldum 😌
Oflaz-kayra61 Mamyyy canım ben 32 haftadayım ve sancım en son 124 vurdu hastanede yattım şuan bile ara ara sancılarım oluyor ciğer geliştirici vuruldu ve ilaçlarla durdurmaya çalışıyoruz
Tugbax68 34 haftamda benimde sancim çıktı ilaçla durdurdular şuan 37+3 olduk birşey olmaz Allahın izniyle strese girme
Mamyyy Tugbax68 MaşaAllah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah yok stres yapmadım da doktor dedi iri bebek olsa kuvezde ya kalır ya kalmaz
Mamyyy Oflaz-kayra61 Allah yardımcın olsun inşaAllah canm ya 🤲 herşeyin hayırlısı bakalım nolcaz yeterli bebekler iyi sağlıklı olsunlar da