Ndemrc Yarın kontrole gidicem çok heyecanlıyım. Boş gebelik mi normal mi öğrenicem ☺️ Ama hamile olduğumu hissedemiyorum 😬 sizde benim gibi duygusuz muydunuz bu dönemlerde 😬
Snglcm Ndemrc ben ilk başlarda kabullenememistim plansız bir gebelikti ağlıyordum bile ama şuanda 25 haftalık olduk şükürler olsun hareketlerini hissettikce çok şükür diyorum Allahım olmayan herkese nasip etsin
Snglcm Ndemrc o kadar güzel bir duyguki anlatamam bugün detaylı ultrasona girdik bebeğimi net gördüm byle bir mutluluk yok