Bende hiç yemiyorum kola falan içmiyorum çok canım isterse bi yudum doktor ilk gittiğimizde yeme demişti ama elimde hamile maşallah ne bulsa yiyo iciyo doktoru yiyebilirsin demiş geçen gün bi pizza yedi üstünde sırf sosis ve bol mayonez vede kutu kola banada ye diyo benim doktorum herşeyi yiyebilirsin dedi diyo anlamadım bende kesin bilgisi olan var mı?