kbra92 benım zaten bebeğim kalp atısı durmus hafif hafif agrılarım vardı anlayamamıstım oysa o zaman kalp atısı durmus bebek ölmüş yani, ama kanama yoktu kahverengi akımtı vardı doktorumda yerlesme kanaması o korkma ama sana düşük önleyici hap veriyim dedi sonra bi sürede öyle geçti toplam 1 1,5 hafta sürdü sonra bi gün karın agrısıyla gittim doktor alttan baktı bebek ölmüş sen düşük önleyiciyi bırak dedi, ben o ilacı bıraktıgım gece düşük yaptım canım. Ama anlamadıgım bos gebeliktr nasıl kürtaj oluyor benım bebek vardı ama gelişmemişti. düştüğünü anlamama gibi bişey olamaz canım agrısı cok fazla oluyor düşüğün sancısı dogum gibi diyolar