Korkulcak hiç birşey yok. 7 kat derinin kesilmesini mi istiyorsun yoksa iki üç dikiş mi? Hiç bir sağlık sorunun yoksa normal doğumu neden yapamayasın? Allah güç kuvvet veriyor ve emin ol kucağına aldığında HERŞEYİ unutuyorsun! Sancılar zorluyo ama doğum inan korktuğun kadar zor değil! Dikişlerin acısı da inan 2 haftaya geçiyor... Yürüyüşlerini aksatma, son haftalarında hurma yemeği eksik etme, dualarını eksik etme... Herşey güzel olacak.... 💜