Meraba arkadaşlar. Bugün aniden bi ıslanma yaşadım. Baya ıslandım ama bide leke gördüm onunla beraber suyum geldi diye korktum. Hemen hastaneye gittim kendi doktorum yoktu izindeymiş aradım beni başla doktora yönlendirdi. Muayne oldum. Bebek kanala girmiş rahimde kısalma var dedi. Ben geçen hafta tam 35. Haftamda gittim 2700 gr dedi 35+0 dedi dktr tam haftam yani. Bugünki doktorda 1 hafta geriden geliyosun 35+3 desin dedi bebeğinde 2500 gr dedi şok oldum. Ben şuan 36+2 deyim normalde. Doktorumu aradım hemen cevap vermedi. Durumu anlattım işte dedim geçen jafta 2700 dü ne oldu şimdi diye. Diyo ultrasondan ultrasona değişir. Kafayı yedim doktorum yarın gelcekmiş. Siz yaşadınızmı böyle bişe hiç geldimi başınıza. Nst de çektik sancı falan yoktu. Ama bu haftada gerileme şok etti beni. Bebek zayıflamaz herhaşde değilmi?