Şuan 38+4 böbrek büyümesi ve idrar yolları enfeksiyonundan dolayı devlet hastanesinde yatıyorum😞 çok şiddetli bi sancıyla dün geldik hemen ürolojiye göründük çünkü 2 haftadır böbreğim sancılanıyordu bağıra bağıra özel hastaneye gidip serum taktırıp geri geliyorduk öyle gönderiyorlardı. Çok güzel bi devlet hastanesine geldik, tahlil yapıldı, ultrasonla üroloji doktoru böbreğe baktı, büyüme olduğunu söyledi, tahlilimde çok yüksek enfeksiyon çıktı, kadın Doğuma gönderdi. Kadın doğum doktoru hemen yatış verdi antibiyotik başlandı 2 gün kalıcam hastanede😞Ben 38i geçtiğim halde şuan doğum düşünmüyor doktor, ama benim enfeksiyonum yüksek. Sizde sadece böbrek büyümesi mi ?