Kaderkayaa Kızlar bugün hastaneye gittim 6 haftalık hamile oldugum ortaya çıktı. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
DiplomaliEvHanimi Kaderkayaa Âmin canım Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Ben de nisan ayında kürtajı oldum bana da dua et olur mu
ecemtmr Kaderkayaa hayırlısı olsun canım belırtın var mıydı adetının gecmesını mı bekledın pekı hastaneye gıtmek ıcın ? planlımıydı :) bıze de dua et :)
Kaderkayaa ecemtmr mide bulantısı ve günüm geçmişti 25 gün kadar gittim planlı degildi önce rabbimimn izniyle sonrada folik asit kullandım