SeydaT bırak gizli kalsın o hiç önemli değil ben şuan 35 haftalık gebeyim kurtajdan bir buçuk ay sonra çok şükür rabbim tekrar nasip etti ve bundada kahverengi akıntı oldu aynı şeyleri yaşayacağım diye çok korktum ve kimseye söylemedim 13 haftalık olup iyice tutununca yavaş yavaş sorunlara söyledim çünkü biliyorum hemen hamile kaldin buda düşecek rahmin hasar gördu çocuk tutunamaz diye bir sürü profesör dinleyecektim🙄 o yüzden sakladım