Kızlar bilen biler 2 gün önce acile gitmişim kanama sebebiyle düşük riskin var demişti ama ağrım yok kan tahlillerim herşey düzgün çıkmıştı dün geceyi bu sabaha bağlayan akşamda şiddetli agriyla ve kanamanın durmasıyla tekrar gittim midem de bulanıyordu kan testi yaptılar hamilelik değerim 2000 küsür düşmüştü düşük yapıyorsun dedi ağrı kesici taktı serum taktı saatlerce acildeydim hala dusuremedim içinizden bilen düşmesini kolaylastircak bişey varsa yürüyüş vs Allah için söylesin hala içimde olunca kendimi çok kotu hissediyorum 😥 8 haftaliktim bu arada