Bu bahsettiğin gün erken doğum riskim yüzünden bana finish çizgisiydi doktorum sen 28i gör ben fazla bişi beklemiyorum diyordu 30 geçtik 31+2 olduk, hedef 34, sonra 36 sonra 38de kavuşma 40ı beklemek istemiyorum yeterince yoruldum çabucak kucaklıyıp koklamak sevmek öpmek bakıp abkıp aşk yaşamak ısırmak istiyorum bebeğimi 😍😍 ama heyecan da var şaşkınlık da bu hafta imkansızdı, sözün özü 30a merdiven dayadım derken bakmışsın 38 40 olmuşsunda bebeğin kucağında uyuyor