SevimnurBaaran Kızlar merhaba. 20+6 haftalık hamileyim. 48 kiloyla hamile kaldım başlarda yavaş yavaş kilo aldım ve 52 kiloya kadar geldim bu kilomu 16. Haftama kadar korudum. Ama 2 gün önce kontrole gittiğimde 4 kilo almıdığımı gördüm bende şaşırdım ama doktor benden çok şaşırdı bana baya bir kızdı. Ama o kızdığı için canım daha çok yemek yemek istiyor. Oysaki ekmek falan yemiyorum hiç. Canım sıkıldı 😒
DidemYldrm SevimnurBaaran kızar benim doktorum da kilo ya çok karşı ben 15 haftadayım daha hiç kilo almadım inşallah da almam ama çok dikkat ediyorum akşam hiç bir şey yemiyorum ve spor yapıyorum
Sibelsenses SevimnurBaaran sağlığınıza etkili bi durum yoksa niye kızıyor zaten zayıf hamile kalmışsınız
Anneolmak SevimnurBaaran doktor ne için kızdı cnm onu anlayamadm bende 48 kilo ile hamile kaldım şuan 70 kiloyum ne doktor ne ebe çok kilo almışsın diyor normal diyip duruyorlar 😏😐😐😐 bende doğumdan snra bu kiloları nasıl vereceğim diye kara kara düşünüyorm😐😐
Drngrkm SevimnurBaaran canim bence doktorun bir anda 4 kilo almana sasirmistir yoksa ben de 21 haftaligim 3 kilo aldim. 16 haftalik gittigimde 2 kilo almistim. Doktorum kilo alimin cok guzel ayda 1-1,5 cok iyi dedi. Sen bi anda aldigin icin doktorun ilgincine gitmistir
DidemYldrm Sibelsenses Bende zayıf hamile kaldım 170 boyun 57 kilom 34 bedenim hâlâ ama bana doktorum en fazla 10 kilo alıcaksın ilk 3 ay kilo almak yok dedi almadım daha çok şükür
SevimnurBaaran Homozigotmutant DidemYldrm Deletedmom05 Sibelsenses Ayda 1 kilo alacakmışım zayıfım diye çok kilo alacağım anlamına gelmiyormuş öyle dedi
Deletedmom05 Azarlayacak ne var ki.. zaten kilon azmış ne fark eder 4 kilo. Ben balık etliyim, 6 kilo vermişim hic almıyorum da 17 haftalığız doktor bana da almıyorsun bebege yaramicak diye kızdı. Hepsi bi değişikler
SevimnurBaaran Anneolmak 1 ayda 4 kilo almışım diye kızdı. Ayda 1 kilo alcakmışım ekmek çok yeme dedi halbuki hiç yemiyorum sadece sabahları 2 dilim tatlıylada pek aram yok
Anneolmak SevimnurBaaran sanırım benim doktor bişeyden anlamıyor soruyorum bukadar kilo normal mi diye 😏😏😏😐 senin ilk kilona göre normal diyor kilonda bişey yok diyor çıldırıcam 😐😐😐😐😐 kısa tam bir tosba oldum
DidemYldrm SevimnurBaaran sıkma canını canım doktorun da belki bir bildiği vardır anlamadım gitti bu doktorları
Dsa SevimnurBaaran benim doktorumda kızmıştı bana bir ayda 4 kilo aldığım için hızlı aldığım için kızmıştı. Bel ve sırt ağrısı yaptığı için... sonrasında yavaşladı zaten kilo alımım.
Eliftotree SevimnurBaaran ben anlamıyorum böyle.doktorları nasıl.da.moral bozuyorlar hamile bir kadın azarlanmaz uslubuna göre uyarabilir sadece bence fazla kilo almamışsın ben 45kiloyla hamilr kaldım şu an 26+5 hamileyim 52 kiloyum zayıf insanlar daha falza kilo alır. Sen moralıni bozma canım bebeğin iyi gelişmesi için biz de mecburen kilo alıyoruz iyi beslenmezsek bebek iyi gelişmez zaten kendin de söylemişsin ekmek yemiyorum.diye takma kafana bence tadını çıkarmaya bak.😉
Edos Ben 1 ayda 3 kilo aldım doktorum gülüp geçti. Ama bundan sonraki aylarda daha fazla alacağım için dikkat etmemi dile getirdi. Azarlayamaz anlatabilir.
Sibelylmz SevimnurBaaran cnm aynı sıkıntı bende yaşadım 53kilo ile hamile kaldım 9ayda 80kilo oldum ama bnm bebek aldı 6.aydan snra bn aldm doktor kızdı bana dikkat et dedi yememi biraz kistim 1ay boyunca kilimi sabtledim sonra düzene girdi. Doğum yaptım 10kilo zaten gitti. Sen sıkma canını boşver.
BusRAmazan bn 37 haftaliqim ne kadar aldın dedi doktorum 20 kilo dedim uhh naptin sen dedi normali 10 kiloymus öyle dedi bende BN biraz fazla almışim dedim biraz değil 2 kati olmusun dedi ama bunları kizaraktan değil normal bi şekilde gülümseyerek dedi
OzlEmrah SevimnurBaaran canım doktorum benim bende 48-49 ile hamile kaldım 171 boyum çok zayıf olduğum için kızdı bana doktorum tam tersi 😂😂🙈🙈 13 haftalıkken gittiğimde ayakta ölüyorsun demişti halbuki o zaman bile 3 kilo almıştım 😂😂 yarın randevum var 17+3 haftalık olacaz 5 kilo almışım toplam bana kendi demişti kilo al diye bebeklerim ikiz bende var gücümle kilo almaya gayret ediyorum. Hamilelik öncesi 8 yıldır 50 kiloyu görmemiştim. Boyuma göre 60-61 olmam gerekiyor normalde o yüzden kiloya takılmıyorum. Allah’a şükür doktorum da benim tarafta almamı öneriyor. İnşallah yarın da çok almışsın diye kızmaz 😂🙈