Bende hep doğum hikayemi burda yazmak istiyodum.. Çok şükür bana nasip oldu kızlar.. Biraz detaylı anlaticam uzun ama okumaya değer þence 🙂
Burda da paylaşmıştım sizinle iki gecedir çok ağrım olduğunu yalancı şancı cektigimi falan.. meğerse yalancı sanci değilmiş doğum sanciymis benim o cektiklerim 😀 Çarşamba randevum vardi ama ağrılarım çok olunca gidiyim dedim ne kadar acilmam oldugunu öğrenirim en azından dedim😀 4e randevu alabildim hastaneye gitmeden evi temizledim, banyoyu yıkadım, ütü yaptimmm ama yalancı sandığım sancılarla tabi sonra sıcak bi duş aldım saçlarımı falan yaptim😀 neyse eşim geldi yemek yedik bi güzel sonra hastaneye gittik doktora biraz sancim var kontrole geldim dedim tamam gec çatala dedi ve ben ŞOKKK😀 7 cm açıklık doğum başlamış hemen yatisini yapıyoruz dedi Allahım kafayi yiyorum sandim😀 1 hafta önce hic açıklık yok bol bol yürü demişti ve hic yürüyemedim ben 😀 neyse kızmaya başladı doktor niye gelmedin bu saate kadar evdemi doğuracaktın dedi ama ben anlamadimki yalancı şancı sandım dedim hemen acil yatisinı yapıyoruz gec dedi ciktim eşime soyledim oda şok tabi inanamadı 😀 neyse yatisim yapıldı herkes sasiriyo 7 cm açıklıkla sen nasi böyle durabiliyorsun gülüyorsun diye bende anlayamadım ama hissetmiyodum hemşire geldi kontrol edicek dedi ki 8 bucuk olmuş acilman dedi ben yine şok ağrı eşiğin çok yüksekmiş suan burayı inletmen lazım dedi neyse biraz sıklaştı ağrılarım tekrar kontrol etti hemşire suan kafasına dokunuyorum çok az kaldı ıkınmam gelince ikin dedi sıcak suya gittim biraz sonra ıkındım sanci geldikce dogumhaneye aldılar 10 cm olmuş çocuk geliyo dediler ikinmayi gösterdi ebe artik sancin geçmez nefesini tut ikin ikinabildigin kadar hadi dedi.. biir.. ikii.. üçüncü ikinmada kızımın sesi ve bi rahatlatma Allahım böyle güzel bi his yok yaaa.. tek kötü sey yemek yediğim için uyutamadilar beni canlı canlı diktiler o kötüydü ama hem ebe hemde doktorum o kadar iyiydilerki doğumu yapınca doktorum yanaklarını elimi öptü Allah razi olsun.. Kızlar ne olursa olsun normal doğum yapın doğumhaneden yürüyerek ciktim hemen ayaklanabildim kızıma bakiyorum dikisler düşündüğüm gibi agritmadi Korkmayın; Allah kimseyi o dar kapıda koymuyo bi şekilde yardımcısı oluyo.. kızımı kucağıma alınca hic bise hic bi acı kalmadı . Allahım hepinize benimki kadar kolay bi doğum yaşatsın insallah aksam 5 gibi yatisim yapıldı 6da dogumhaneye girdim 6yi 10 gece kizim doğdu darisi başınıza canlarım benim hikayem de bu 😍😙