Meraba dün kontrolüm vardi gttim ve bebisim kendini gostersin diye cikolata yedim ama kendini bir türlü göstermedi saga döndüm sola döndüm doktor dediki belki rahatsiz olur ama hic öyle birsey olmadi doktorum ne kadar inatci keyfine duskun kiz dedi bi dönmedi poposunu bize gösteriyor dedi normaldede karnımda genellikle oynar durmaz nyse goremedk ama snra renkli ultrasyona istersen girersin istemezsen girmessin dedi herkez grmiyor girende var grmeyende var dedi ben dger 2li 3lü testi filan yaptm bi sorun cikmadi sükür doktorumda saglikli bi sorun yok suan dedi fiyatida baya ucuk özele gidiyorm cnku ama renkliyi yaptrmicam sanırım dotorumds hersey rabbimden soncta dedi ama bebisin saglikli dedi birde doktorum bidaki ay ac karnina gel dedi şeker yüklemesi olcak sanirim bi ac bi tok karnina oluyormus seker yüklemesi nasıl oluyor acaba kızlarr yani icilen gazoz gbi biseymis tadi iyimi barii biraz uzun ama kusuruma bakmayınn bu arada 5 bucuk aylık hamileyim 😊