Denizanne canım doktorun daha iyi bilir tabi ama ne olacağı da hiç belli olmuyor behim bebeğim 33 e kadar hep haftasında gidiyordu 40 olur gözüyle tarih verdi doktorum ancak 36 da öne geçmiş tabi kasılmalarım gerilmelerim arttı gece acile gittik serumlarla durdurdular yoksa doğuma alacaklardı birazdan doktorumla kontrolüm var geceyi değerlendirip ona göre tarihle oynıcaz..yani şunu anladım bu doğumda hamilelikte herşey planla falan olmuyormuş ne olcağı hiç belli olmuyor..ki şimdiye kadar hiç sıkıhtısız bi hamilelik geçirmiştim bulantım bile olmamıştı..Rabbim sağ salim kavuştursun yavrularımızla ❤