Sad3c3m Mnevvr53 doğal hindistan cevizi yağı aldım ben birde mustela bebe yağı ama çoğunlukla hindistan ceviziyle masaj yaparım gibime geliyor
Denizanne Mnevvr53 ilk bir kaç ay bebek yağı önermiyorlar canım losyon kullanabilirsin istersen onun yerine ilk etapta
Rhk0158 Bebek yağı bebeklerin gözeneklerini kapattığı için önermiyorlar. Onun yerine losyon kullanın diyorlar bende henüz almadım 15 günüm kaldı :/
Nebahathumeyra Mnevvr53 gerçek zeytinyağı kullandık biz hep diğerlerinin içinde katkı maddesi illa ki vardır .
Denizanne Mnevvr53 losyon işte canım nemlendirici krem bildiğin. Ya da zeytin yağını kaynat soğut onu kullan. Ama kesin kaynat asiti çıksın pişik olur bebişin bide kaliteli bi zeytinyağıyla 😄
Mnevvr53 Denizanne anladım 😀 İlk defa Anne Olcam 😀 Kusura bakmayin , bilgi verdiniz için çok sağollun herkese teşekkür ederim