Kızlar bugün 37+0 olduk ve cuma günü çatı muayenem var. 37 de hep ağdaya gidicem diye planlamıştım . Daha önce hamilelikten dolayı hep jiletle aldım ne yazık ki özel bölgeyi . Normal doğum istediğim için ve artık jiletle bile almak çok zor hale geldiği için bi cesaret kuaföre gittim ilk kez kuaföre gittim bu arada o bölgeye ağda için . Çok utanarak gittim ama kuaförünüz de iyiyse sorunsuz geçiyor ben pişman olmadım . Ve kesinlikle tavsiye ederim . Bilseydim daha önceden giderdim . Jiletten döndüğüm için tabiki kıl kökleri çok kalınlaşmış haliyle acı birazcık oluyor ama öyle dayanılmayacak gbi değil ve en fazla 6-7 dk sürrdü. Zaten konuşmaya daldırıyor seni . Bir baktım ki bitmiş . Şuan çok rahatım ne kaşıntı var ne batma hissi tertemiz gerçekten . Benim gbi acısından korkup cesaret edemeyenler için açtım bilhassa bu postu çünkü daha önce düşünemezdim bile ama doğum olunca mecburi. Kesinlikle tavsiye ediyorum . Bu arada ne olur ne olmaz bepantol krem almıştım onu da sürünce hiç bir kızarıklık falan olmadı .tavsiye ediyorum👍🏻