AyEr Kavun kadar olduk bız dun kontrolumuz vardı boyumuz 45cm kılomuz 2.5kg artık ıyıce agırlastım hep yatıyorum sebebı sureklı sancılanıyırum ve erken dogum rıskım var bu arada 22 kılo aldım sızde durum nedır ❤️
Denizanne AyEr bende 33+5 🧚🏼♀️ Bebeğim 2.5kg olmuş bende 20 kilo aldım nerdeyse aynıyız geceleri kaburga ve sırt ağrısı uyutmuyor 😔 sende de çok oluyor mu kaburga batması falan napsam netsem raht pozisyonu yakalayamıyorum yol çünkü
ElmasSs AyEr 34+5 2 hafta önce 2100dü bgn kontrol var bakalım ne kadar olduk doğumla ilgili artık netleşecek mi merak ediyorum 8 kilo aldım ben
Derinnge34 AyEr 34+3 olduk bizde yarın kontrolüm var doktoruma sorucam ama dünden beri kasıklarım ve belimde belli belirszi ağrı var bebekte çok sertleşiyor gibi. Heryerim şişti ellerim ayaklarım davul gibi toplamda 11 kilo aldım
Aygl Denizanne 32 haftaligim bende ne yatabiliyorum ne uyuyabiliyorum hem sıcak hem rahat pozisyonu yakalayamiyorum hem sag kaburgam cok batiyo sanirim ayaklari orda diye tahmin ediyorum
Mirac_bbk Denizanne kaburga ağrısı için az az sık sık yemek yiyin ben çok yediğimde ağrım oluyor çünkü ☺️
Aysenur01 Ben de acayip şişiyorum yüzüm gözüm ayaklarım biraz ayakta durunca acayip oluyor ses tellerime kadar şiş sesim kalınlaştı Benin de 34 bitti artık doktor muayeneye çağırmıyor nst her hafta sadece
Senbibak AyEr beni biliyon 32+3 olduk bebiş geçen Cuma 2257 gramdı 😂 ben de en son 11 kilo almıstım 13 olmuştur
Senbibak AyEr yok acelem Yok acele etcek lüksüm de yok dükkanım var elemanım YÖK eşim bu dükkana taşıyacak bayramdan sonra daha 1 inde oda siparişi vercem dünya eksiğimiz var 🤷♀️ Bilmiyorum ne olacak
AyEr Senbibak benım eksıgım yok cok sukur hep evde yatıyorum sıkıldım annemler gelıcek arıfe gunu cok mutluyum❤️❤️
Aynan Senbibak aynı biz de öyleyiz 😁 daha yeni bı dolap aldık o kuruldu Ramazan'dan sonraya bıraktım her şeyi hastane cantam bile hazır değil daha bir sürü temizlik işi var 50küsur gün kaldı yaparız inşallah yavaş yavaş vaktinde gelsinler😅
Aynan 32+2 henüz kilosuyla ilgili bilgim yok Ramazan'dan sonra doktora gideceğiz inşallah 10 kilo aldım 2 kiloyu geçmiş midir acaba bebeğim 😊
Hiratrkd AyEr bende 33 te gttım 2.200 du 45 cm dı 19 kılo almısım sezaryen olabılırmıs makat gelısıymıs bdahakı hafta bellı olcak dogum seklı donebılır de
Senbibak Aynan 53 gün var bunu ben 43 sayıyorum 25 gün içinde yetiştirmeyi planlıyorum herşeyi 💆♀️🤷♀️