Eceyavuz benim hamileliğim kışa denk geldi bu hafta doğumum var yani hiç güneşlenemedim hamileyken :) ama koruyucu güneş kremi kullandığın sürece bi sakınca yok die biliyorum hamileyken 50 faktör kullan cildin leke yapmasın,bide bol su iç cnm ozaman tatilini doya doya yapabilirsin bi sorun olucağını sanmıyorum