Krispiim16 benim de yarın kontrolüm var canım:) aynen benim de bayramda burda değil doktorum nöbetçi kadın doğumcu olacakmış ama benim ki yurtdışında olacakmış bayram Perşembe bitiyor cumartesi gelecek doğmazsa cumartesi tekrar kontrolüm olacak. Baş dönmüş bizim de ama kanala girdi mi girmedi bende merak ediyorum:) çatı muayenesi oldun mu sen canım