Eceiz ben 7 yıl önce kombine oldum bir sıkıntı yaşamamıştım. Şimdi yalnız spinal olacağım yarın doğuma giricem nasipse, anestezi uzmanı epidurale gerek duymadı. Ozaman da bas ağrım hafif de olsa olmuştu kahve içtim, şimdi de sanırım ertesi gün bir kahveye hayır demem.