Sdagllce ben kullanıyorum çok memnunum ilk başta yapısı çok yoğun geldi ama çok fazla sürmüşüm sanırım yüzümü yıkadıktan sonra günlük nemlendiricimi sürüyorum çok az ama sonra üzerine güneş kremi uyguluyorum daha rahat yayılıyor yüze, gün boyu yüzde etkisi kalıyor :)