MinikMucizem42 mom44 ben farabiye gidiyodum ama biraktim.o hastane hastalara hasta gozuyle degil musteri gozuyle bakiyo para olarak goruyolar ilgisizler.ben onermem yinede kendin bilirsjn
Minikfasulye mom44 canm ben konyali deglm karamandayim burdan selcuklu hastanesi hikmet beye gidiyorum. Teyzemin 3 cocugunu o dogum yaptrdi cok ilgili git diye diye zorla gonderdi 24 haftaya kdr gtmedm. Dedigin doktoruda hastaneyide blmyrm gtmedim yani hic ama hikmet bey gercekden cok ilgili. Ve ben seker hastasym bu zamana kdr karamanda herkes normal yaparsn diyodu hikmet bey normale sakin dusunme bebegin karninda olur 37 sonunda almalyz dedi. Bence hikmet beyden sasma
AyseSapmaz mom44 mehmet hocaya gidiyorum ilk hamileligim yakın bir zamanda dogum yapicam ama benimle çok ilgili ne sorarsan cevaplıyor asla terslemez yönlendirmesi çok iyi gidecekseniz düşünün derim bence çok iyi bir doktor
Elcintugce mom44 Birkaç arkadasım gitti çokta memnun kaldı Mehmet beyden. Ben Fuat Demir’e gidiyorum bende memnunum ancak Mustafa Başaranı da öneririm mükemmel bir doktor ama özel muayenehanesi var biraz pahalı
Deletedmom05 Bende konyaliyim farabi hastanesini doğumlarda hic tutmuyorlar nedense... doktor hakkinda bilgim yok
mom44 MinikMucizem42 Deletedmom05 hmm bende hiç gitmedim de evime yakın diye gideyim diyordum pahalı olduğunu bende duydum valla nerde doğum yapcam hala kararsızım hikmet hocaya başladık ama gitmeye ama bakalım
Cengiz8Esra Yanılıyorsunuz kızlar benim hamileliğim riskli ben farabide aynur bacak kadın doğum doktoruna gidiyorum ilgisi şefkati yetiyor insana ☺
mom44 Cengiz8Esra peki farabidedoktorlar kendi doğum hastalarına krndimi giriyor gece falan oldupunda geliyor mu?
MinikMucizem42 mom44 buyuksehiri arastir bence bide.bende evime yakin diye gitmistim amaben begenmedim.diger arkadas begenmis.kisiden kisiye degisebiliyo demekki
Cengiz8Esra Tabiki doktor kendi gözetim altında tutuyor bütün doktorlar öyle, ve benim sigortam yoktu 9 ay boyunca analık sigortası var onu yaptım şuan ondan yararlanıyorum muayene ücreti 82 tl ye düştü 150 tl den
mom44 Cengiz8Esra benm gebeliğim riskli yüksek riskliye gidiyordum başkentte emel hanıma ama takiplide olsa gece doğum olduğunda icapcı doktor kimse o giriyormus doğuma ben de bunu istemiyorum birde muayene ücreti sgk lı 200 yl emel hanımın
Cengiz8Esra mom44 emel hocayı çok iyi bilirim emel Ebru özçimen annemin doktoru benide çok iyi bilir hatta kardeşimi çok beğenmişti adını benim adımı koyun dedi emel ebru verdik kardeşimin adına.. o yüzden çok iyi bilir bizi ailecek.
Denizpekdal Farabinin muayene ücreti ne kadar bilen var mı arkadaşlar? bir de ikili test ücreti ? Mehmet Beyden randevu aldım gelecek hafta için.