Symdenz Kızlar 31+4 deyim dün nstde 25 e yakın sancım çıktı doktor korkma dedi ama ben tedirgin oldum sizin de başınıza böyle birşey geldi mi ?
AyEr Symdenz ben 31 haftalıkken 75-80-100 buldu sancım ve kasılma seklınde hıssetım ben cok sukur ılackarla durdurdular
Hulyalp Symdenz 25 bisey degil ki 29. Haftada 100 leri buldu elinde olsa daha da cikacakti kagittan yukari. Mesela suanda da kasildi karnim. Korkma seninki bisey degil yani
Nebahathumeyra Benim de 34. Haftada çıktı bir kaç yerde doktor dinlen çok yorulma sürekli yat demiyorum ama ayaklarını uzat oturduğun zaman falan dedi. Dün kontrole gittik 36. Haftaya girdim sancı falan çıkmadı. O yüzden dinlenin faydası oluyor
Symdenz Nebahathumeyra bana hissetmiyorsan sorun değil Bayram’dan sonra bidaha gel dedi başka hiçbir şey yapmadılar
beyzayagiz bende pazartesi yattim ciktim hastaneden serum ignelerle durdurmaya calistilar sancilarim benimde 40 larda cikiyordi halada kasilmalar bel agrilarim devam ediyor insallah zamaninda gelir bebeklerimiz
Symdenz beyzayagiz amin inşallah çok geçmiş olsun bana hissetmiyorsan sorun yok bayramdan sonra gel dedi