Ben sezeryan doğum yaptım bebeğim öldü hastaydı ve tam 6 ay sonra tekrar hamile kaldım ve ikiz ikimizin durumu hemen hemen aynı karın büyüdükçe dikişlerimiz acıcak sen üç aylıkken tek bebeğe kalmışsın ben 6 aylıkken iki bebeğe inşallah acımaz diye umalım şuan 3 aylığım bi acım yok ama doktorum bana acıyacağını söyledi