Dsa Canım, 27’ci haftamdan beri hastanelerdeyim. Emin ol ki, hamileliğimin yarısı doğumhanede geçti diyebilirim. Benimde yediğim ilaçların, serumların, iğnelerin haddi hesabı yok. Yukarıdada belirttiğim gibi, 2 böbreğimde stent var. Ve bu stent hamileliğimde takıldığı için erken doğumu tetikliyor. Çokkez nst’dede sancılarımın 70-80-90’nu bulduğunu ve bunu önlediklerini bilirim. 27’ci haftamda ciğer geliştirici iğneler oldum. Bebeğimin sağlığı ve kilosu gayet yerinde olduğu için (Araştırma hastanesinde gözetim altındayım) Kadın doğum prof. 34’cü haftandan sonra doğumu bekliyeceğiz dedi ağrıların kasılmaların arttığında acile başvur dedi. 😌 Ve bizde doğumu bekliyoruz, malesef karının düşmesini, ve dün yediğim 3 seruma rağmen kasılmalarımın gitmediği için sancımı evde çekme taraftarı oldum. Bende evde hiç kalkmadan afedersin sadece lavoboya kalkarak yatıyorum. 😌 Buarada Allahım sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin🙏