Merhabalar ben bugün kan uyuşmazlığı testi için devlet hastahanesine gittim kan verdim cuma günü gel yatışını yapalım dedi doktor
merak ettiğim konu şu burada okuduğumda devlet hastahanesinde iğneyi bizim temin ettiğimiz söyleniyordu ama bugün doktor bana reçete falan vermedi. Hastahane bünyesinde olduğu için mi acaba