DestanMavi 25+4 gebeliğim çocuk doğum kanalına girmiş, eşi bebeğin önünde ani bi zorlamada eşini patlatıp kendini de beni de zehirleyebilirmiş. Ani bi doğum anında sezaryen yapılacakmış bu durumu yaşayan yada bilgi sahibi olan lütfen bana bilgi verebilir mi 😔
yigitalptb DestanMavi eşi bebeğin önünde derken rahim ağzını mı kapatmış demek istediniz? Onun bir adı vardı unuttum şimdi de bu durumda zorunlu sezaryen yapıyorlar. Bu şekilde olanlar var ve doğum sağlıklı şekilde gerçekleşiyor. Siz ekstra dikkatli olacaksınız herhalde istirahat vermiştir doktor. Gerekli tüm tedbirleri alıp belli bir haftaya kadar geldiğinizde sorun olmuyor. sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.
DestanMavi burhanaltintop daha önce bi ölü doğumum var yeni gebelikte en fazla 12 haftalık gebeyken dikiş atılması gerekiyormuş doktor gözden kaçırmış çünkü bana hiç bi bilgi vermemişti ben bunu doktorumu değiştirdiğimde öğrendim
DestanMavi yigitalptb kısmen evet rahim ağzını kapatmış eşi 3 cm kadar bi boşluk varmış, istirahat 2 aydan beri verildi ama ilk kez bugün bu şekilde söylenince korku oluştu