Hamileliğimi öğrendiğimde 6 haftalıktı. Şimdi 19 haftalık. Doktorum genel kan ve idrar testleri istemişti. Guatr değeri yüksek çıkmıştı. İlaç vermişti kullanıyodum ama nasıl oldu bilmiyorum yaklaşık 1 buçuk 2 ay önce kullanmamaya başlamışım. Bugün sağlık ocağına gittiğimde aile hekimim ve hemşirem söyledi. Değerler yüksek çıkmış diye. Bebeğime zarar gelmiş midir diye cok endişeliyim ya öğle tatilinden sonra hemen doktoruma gidicem ama kafayı da yiyicem. Bi bilen biseyler yazsın Allah askına 😭