Nslhn38 yok hatta çok ciddi konuşmadı da bende rahim içi kanama varmış çamaşırıma elen bişey yoktu hiç kasık ağrısıyla gitmiştik rahim ağzını kapattığı içim dışarı sızıntı olmuyomuş . Progestan içiyorum üç günde bi iğnesini vuruluyorum yatıyorum şuan . İnternette korkulacak şeyler yazıyor ama doktorum biley demedi belki daha erken diye mi yerini yada hangi seviyesi onu söylemedi 15. Haftadayız