Kfkf 30. Haftadan beri makat gelisiydi. Şimdi 13 günü kaldı kontrolde bebek dönmüş dedi. Çok şükür inşallah seninki de olur öyle. Dönmezse de yapacak bişey yok öyle böyle gelicek sonuçta sezaryen de bir doğum sekliiii. Herkes normal mi doguruyo sanki. Kafaniza takip bebeğe de stres yasatmayin🤰🙋♀️