gulertkn Kızlar bebeğiniz için hangi marka bezleri aldınız? Ben molfix aldım ve bence kalitesine göre gayet uygun ama tek korkum çocuğa pişik yapar mı eğer beğenirsem doğumdan sonra da ondan almaya devam edicem
26082014 gulertkn Bnde molfixs aldm 19 gün önce doğm yaptm pişik yaptı oğlumu sleepy aldım çok memnunum pişik faln yapmadı
2cocuk2kopek gulertkn ilk dogduklarinda cok fazla altlarina yaptiklari icin ilk hangi bezi kullanirsan kullan . Ilk etapta hepsi pisik yapiyor canim bi kac hafta sonra normale donuyor ama
26082014 gulertkn inşallah olmaz sizinki Bnde hem yenidoğan hemde 2 numarasını almıştım duruyorlar öle
2cocuk2kopek gulertkn aslinda ilk gebeligim ama abimin 3 cocuguda bizle buyudu ordan tecrube edindim 😁 yengem hepsini denedi cunku . Sonra ablamda ayni sekil olunca insan baya tecrube ediniyor.
Burcubby gulertkn ilk başta prima aldık pişik yaptı sleepye döner dönmez 2 gün içinde pişikler gitti.
Aysingeldiislerdegisti gulertkn 6aydır kullanıyorum bir kere bpişik yapmafı birazda dikkat önemli ben hiç kakalı tutmadım altını hemen aldım gün aşırı aralıkta bile banyo yaptırdım. Ben çok memnunum molfix den
Yusufburcu61 gulertkn bende molfix aldım o pişik bebekten bebeğe değişiyo canım molfix deneyeceğim ben ilk
duygumehmet34 gulertkn molfix iyi canım yediklerine dikkat edersen ve bebeğinin poposunu temiz tutarsan pişik sorunu yaşamazsın canım