Rabiasnnp anadolu yakasında hem özelde hem devlette yaptırdım ikiside ilgiliydi ama özelde daha ilgili bizimki yüzünü göstermedi 4 kere baktı devlette daha çok organların durumuyla ilgilendi heryerde oylemidir bilmiyorum ama devlette cd resim vs bir şey vermedi direk doktora yolladı özelde hepsini veriyolar