Hanımlar bugün sabah adet sancısı gibi bir ağrıyla uyandım.Kahvaltı yaptım biraz hareket edip uzandım ama hala geçmiyor.Çok şiddetli değil ama ara ara adet sancısı gibi bir ağrı yaşıyorum.acaba yalancı sancımı giriyor.Doktora gitmelimiyim normalmi bu ağrılar 31. Haftada🙏😩