Merhaba kızlar,
3 hafta önce banyoda nefesim kesildiği için acile gitmiştim ama sağlıklı bir cevap vermeden eve yolladılar.
Az önce mutfakta birden yine göğsümde sıkışma hissi ve nefes darlığı yaşadım öyle ki boğuluyor gibi oldum. 2-3 dk sürdü sonra hafifleyerek geri çekilmeye başladı ve o sırada da mide bulantısı kusma isteği geldi. Psikolojik bir atak mı yoksa astım olabilir mi? Lütfen astım hastası olan arkadaşlar yorumlasın 🙏🙏🙏 atak geçirirken boğulup ölücem gibi geliyo