Pinaaarrr Kizlar bugün ögrendim ki bebegimin beyninin sol tarafinda genişleme varmış hiç böyle birşey başına gelen varmı ? yardimci olur musunuz
MBAnne Pinaaarrr kaç haftalıksın üzme kendini Allahın izniyle bişey yoktur geçer inşallah benimde bi tarafı büyüktü kafasının bebek büyüdükçe geçti çok şükür
CicekGirayBysl Bu konu hakkında bilgim Yok ama yukarıda kalsın diye yazıyorum inşallah bi sorun olmadan Doğum yaparsınız. Çok geçmiş olsun 😞🙏
MBAnne Pinaaarrr doktor 37.haftalarda yani son zamanlarda geçer demişti öylede oldu sizinkide geçer inşallah hamileliği kendinize zehir etmeyin bol bol dua edin