Merhaba arkadaşlar dün gece nişanım geldi bugün doktora gittim nst de sancı çıktı ilaç vs verdiler henüz bebeğim küçük çok korkuyorum ara ara damla şeklinde kan geliyor sanırım Doğum heran olabilir şuan sancı hissetmesemde doğumum yaklaşıyor bana dua edin 🙏