Kalbiminsesi şeker çıkınca diyetten korkmayın. Zaten normal olması gereken listeyi veriyolar hem de insan kendisini daha iyi hissediyor dikkat edince. Doktor bana şerbetli tatlıları yasaklamıştı. Sütlü tatlıları da az olacak şekilde tüketebilirsin demişti. Her öğünde de mutlaka salata vardı. Makarna, pilav vs sadece 2 3 kaşık. Hamurlu şeyler zaten yasaktı. Benim yüksek değildi ama dikkatli olmam için verdiler diyeti. Kendim şeker ölçtüm evde. Dikkat edince düşüyor tamamen zaten.