DerenMrt Merhaba 4 gün önce 3 cm açıklığım vardı bayramda nöbetçi bir doktorda doğum yapmak istemediğim için cuma gününe kadar kızım kendisi gelmek istemezse kendi doktorum doğumumu başlatacak Allah hepimizin yardımcısı olsun dualarınızı beklerim🙏🏻
eymeninannesii DerenMrt bende perşembe yapicam cnm bugün 9da yatısim yapilcak allahım yardımcımız olsun inşallah 🤲
ozgesta DerenMrt Normal olarak mı doğurtacak? Benim de 3 cm açıklığım var ama sancım olmadığı için doktorum bayramdan sonraya bıraktı
DerenMrt Amiin canım inşallah Allah bizlerle beraber tüm hamilelerin yardımcısı olsun bayram bize erken geliyor 🙏🏻 kaç haftalıksın canım
DerenMrt ozgesta ben bayram tatili uzun olduğu için riske atmak istemedim kendi doktorum yapsın doğumu istedim. Cumartesi günü 3 cm di bebek kanala inmiş çok beklemez dedi normal doğum olacak epidurale o an karar vereceğiz aslında sende konuşsaydın başka doktor da kendimi kasabilirim ya da rahat olamam diye düşündüm