Lyla07 ben yaşadım , kötü bir doktora denk gelmişim 15. Haftada fark etti , üniversite hastanesinde kürtaj oldum genel anestezi ile , kesme dikme Yok vakumlama yöntemi ile keseyi çıkartıyorlar , 1 sene kan değerlerini kontrol ediyorlar hcg hormonun sıfırlanınca 1 sene sonunda yine hamile kalabiliyorsun