Zehramom Kızlar doğuramıyorum derken yatışım yapıldı. Nst kötü dedi kalp atımı yavaşlamış dua edin ne olur 🤲🏻 Sağ salim kavuşalım
Aysegolcuk Zehramom hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle korkma bende de aynisi olmuştu bebeğimin kalp atışları yavaşlamıştı 8 gün oldu doğum yapalı canım sağlıkla kucağına alırsın inşAllah
Zehramom Yasemincifci SuAte Mucizesin Pnarozbulut Aysegolcuk Ipek34 kızlar sezeryan oldum kordon boynundaymış megerse ondan inememiş doğum kanalınada herseyde bir hayır vardır. Bundada varmış bi hayır . Darısı sizlere inş ağrısız acısız . Çok saolun dualarınız için 🤲🏻
Zehramom Ftm1609 1cm hala suni taktılar şimdi kalp atımı düzeldi biraz daha en geç yarına dediler 🥺 korkuyorum inş kolay olur
Zehramom Aysegolcuk inş canım kakasınımı yedi yoksa diyince korktum aslında bu ara akıntım baya fazla ama sungibindegil
Ftm1609 Zehramom hicbir belirtin yokken gittin demi hastaneye çünkü aramizda 1 gün var ve bende suan korkmaya başladım 🤗
Zehramom Esra7261 canım sabah pek hareti yoktu yedim birşeyler ama serum takılınca hareket başladı biraz biraz
Zehramom Ftm1609 yoktu canım sadece bi kaç gündür koyu akıntım vardı sarı yeşil gibi . Kontrole gelmiştim
SuAte Zehramom hadi hayırlı olsun canım bende 39. Haftadayım inşallah benim yatışı da yaparlarda sağlıcakla kavuşuruz😂