Naze2151 16+5 olduk hala cinsiyetini öğrenemedim bugün başka hastaneye gidip öğrenicem inşallah ya 😀😀😀🙏🙏🙏
PembeKoala 18 haftalık olduk cinsiyetimiz de kız 🎀 henüz kilo Almadım göbeğimde sabahları yok akşamları biraz daha fazla çıkıyor :))
Ezgi0716 18 inci haftamdayım bende 5 kilo aldım şimdiden zaten kilo almaya çok müsaitim :-( cinsiyetimiz kız 🥰🥰 geçen gün gittim doktora 17 cm 200 gram dedi karnım da çok az belli bi hareketlensede hissetsem artık kızımı 😍
ezgibozkurtkocak Ezgi0716 ya benim doktorumda bi sorun var anlayamadım ben 12 gün önce falajngittim 300 gr dedi bana bebeğe. Ve ondan 1 hafta önce de başka doktor 99 gr dedi
Ezgi0716 ezgibozkurtkocak Hiç bilmiyorum kuzum İnan bende kilo nasıl olur bilmiyordum internetten baktım benim haftalarımda 200 gram civarı oluyormus doktorda öyle dedi