Akdasdha şafak 10 38+2 de kontrole gittim sancım cıktı açıklığıma bakıldı ertesi gün nişanım geldi acile gittim sancım cıktı serum verdiler açıklığımda varmıs bunlar yeterli olmadığı için eve gönderdiler sancılarımın sıklaşmasını beklyrm haziran derken mayıs annesi olacağım sanrm😂