esra1907 Nnazli1996 nöbetçiyi bilmiyorum canım Doğum yakın mı? ben Fatmanur hanıma ilk gittiğimden beri çok memnunum iyiki tavsiye üzerine gitmişim. Başak hanım bana daha otoriter geldi. Belki nöbetçiydi diye ama bilemedim oda iyi yani