Burada okuyordum ama inanamiyordum. 2li taramada, 3’lu taramada ve detayli ultrasonda erkek olan bebegimin, Bugun kiz oldugunu ogrendim. Hep icime kiz doguyordu. Inanmiyordum erkek olduguna ama yine de cok sasirdim. Cunku hepsi farkliydi doktorlarin. Agladim doktor kiz dediginde cunku kiz oldugunu hissediyordum 12 haftadan beri erkek denmesine ragmen. Var mi bu durumu yasayan arkaslar.